Workshop LinkedIn Profiel
Laten we beginnen met een misverstand uit de weg te ruimen: het hebben van een LinkedIn profiel betekent niet dat je op zoek bent naar ander werk. LinkedIn is zoveel meer dan een verzamelplek van vraag en aanbod op de arbeidsmarkt. Wist je bijvoorbeeld dat LinkedIn:
– het grootste professionele netwerkplatform in Nederland is;
– een informatiekanaal is waar je je kennis over je vakgebied kunt uitbreiden en delen;
– je de kans biedt om met vakgenoten te sparren over bijvoorbeeld opleidingen;
– je digitale visitekaartje en curriculum vitae is, maar je ook ambassadeur maakt van je bedrijf?
Tijdens de workshop LinkedIn voor gevorderden krijg je advies over het optimaliseren van je profiel, en leer je verschillende functionaliteiten te gebruiken, zodat je LinkedIn voor je kunt laten werken, of je het nu wilt gebruiken voor je professionele netwerk of tóch nieuwsgierig bent naar je arbeidsmarktkansen. Maar ook krijg je tips hoe je LinkedIn efficiënt in kunt zetten.
Deze workshop sluit aan op een aansprekend CV of sluit aan als je al een profiel hebt.
Het resultaat van deze workshop is een up to date LinkedIn profiel.
Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. :
– een professioneel profiel (hiervoor krijg je individueel advies);
– zoekfunctie, connecties en uitnodigen;
– referenties en onderschrijvingen;- updates en activiteiten;
– groepen en bedrijven.
Om het maximale uit de workshop te halen, vragen we je een voorbereidende opdracht uit te voeren die je 2 weken voor de workshop ontvangt. Tevens vragen we je je laptop en inloggegevens mee te nemen, zodat je meteen aan de slag kunt. Voor deze workshop is het noodzakelijk dat je al een LinkedIn profiel hebt. Na de workshop zal bij voldoende belangstelling het mogelijk zijn om een professionele foto voor op je c.v. en LinkedIn profiel te maken op een locatie in Heinkenszand. Als je hier gebruik van wilt maken is het zinvol hiermee rekening te houden in je kledingkeuze en eventueel make-up & haarstijl. Wil je dat bij je aanmelding doorgeven?
De workshop wordt verzorgd door Margot Geijs. Margot heeft 20 jaar ervaring als loopbaanadviseur en coach, en was daarvoor 13 jaar werkzaam als intercedent op de Zeeuwse arbeidsmarkt. In 2019 is ze haar eigen bedrijf gestart. Ze geeft regelmatig trainingen op het gebied van solliciteren, LinkedIn, omgaan met stress, thuiswerken en personal branding.
De kosten voor deze workshop bedragen € 160,- per persoon exclusief BTW. Je kunt dit betalen uit jouw individueel loopbaanontwikkelingsbudget (cao). We factureren het aan jouw woningcorporatie. Het wordt door jouw woningcorporatie ingehouden van je individueel loopbaanontwikkelingsbudget of (als dat niet toereikend is) van je salaris. Afmelden kan kosteloos tot drie weken van tevoren, anders worden de deelnamekosten bij je in rekening gebracht.
De workshop heeft plaats voor 4 tot 8 deelnemers, zodat individuele begeleiding gegarandeerd is. Bij minder dan 4 deelnemers gaat de workshop niet door, dan krijg je van ons bericht. Schrijf in via onderstaand formulier voor de wachtlijst.
Wil je gebruik maken van de mogelijkheid om een foto te laten maken door een portretfotograaf? Laat het weten door een keuze te maken bij op het inschrijvingsformulier. Kosten € 15,- p.p. incl. BTW inclusief digitaal bewerkte foto’s. De locatiegegevens van de fotograaf krijg je van ons doorgestuurd.