Judith Danckaert – R&B Wonen

Hallo. Ik ben Judith Danckaert (1962). Ik ben realistisch en betrokken.
Moeder van een dochter geboren in 1999 en bonusmoeder van drie volwassen zonen en oma. Ik hou van afwisseling en uitdaging. Zowel thuis als op het werk ben ik een duizendpoot. Ik kan geconcentreerd bezig zijn met een klus afgewisseld met allerlei ad hoc zaken. Af en toe zoek ik even de rust op met mijn e-reader geniet ik van mijn tuin in mijn hangstoel. Dan weer ben ik actief bezig en maak ik een stevige wandeling met mijn honden.  Ook in mijn tuin kom ik in de actiestand, heerlijk om mijn gedachten te verzetten.

Ik en mijn loopbaan

Na het afronden van de MEAO secretariële richting ben ik gaan werken bij een bank. Ik was daar medewerker op de effectenafdeling. Hier heb ik verschillende bankcursussen gevolgd.
Daarna was ik werkzaam bij een kartonnagebedrijf op het bedrijfskantoor en later op de afdeling verkoop Frankrijk. Ik heb toen een opleiding gevolgd Franse handelscorrespondentie.
Sinds 1988 heb ik bij een gemeente gewerkt, in verschillende functies van medewerker openbare werken, systeembeheerder tot adviseur P&O. Ik heb tijdens deze periode mijn MBO en HBO opleiding arbeidsmarktpolitiek en personeelsbeleid afgerond, diverse trainingen op het gebied van systeembeheer, arbo en medezeggenschap gevolgd. De gemeente was een unieke leerschool wat betreft diversiteit aan werk van HR tot subsidiemedewerker.

En dan, zo net voor mijn 50e, werd het tijd voor een nieuwe stap en heb ik een loopbaanonderzoek gedaan. In september 2011 heb ik de overstap gemaakt naar de functie van HRM adviseur bij R&B Wonen. Ik wilde weer doen wat bij me past en plezier hebben in mijn werk. Werk dat een goede balans vormt voor de combinatie werk en privé. Ik werk nu drie en een halve dag en ben drie en een halve dag vrij. Heerlijk.
Naast HRM vervul ik ook een aantal taken op het gebied van ict, ambtelijk secretaris van de Ondernemingsraad en bestuurslid van de personeelsvereniging. Ik heb inmiddels de masterclass mobiliteit en brede inzetbaarheid, de opleiding loopbaanadviseur en de leergang strategisch P&O voor woningcorporaties afgerond. Ik blijf leren en mezelf ontwikkelen in dit brede en boeiende werkveld. Ik ben actief in de Zeeuwse samenwerking.

Waar ik blij van word

Daar kan ik kort over zijn: afwisseling en uitdaging!
Ik geniet ervan om samen te werken met collega’s, nieuwe opdrachten of projecten op te starten, kortom mijn kwaliteiten in te zetten. Thuis geniet ik ervan om tijd met familie en vrienden door te brengen en daar waar ik kan mezelf nuttig te maken en iemand iets mee te geven wat hem of haar verder op weg helpt.

Soms moet je veranderen om jezelf te blijven.

Neem contact met mij op

E: jdanckaert@renbwonen.nl

T: (0113) 396 457